7 pași pentru construirea unei spălătorii auto self-service de succes

Atunci când vrei să începi o afacere, din start trebuie să știi că sunt mai mulți pași de urmat și întotdeauna începutul este mai greu, până ce înveți. Iar identificarea unui partener cu abilități potrivite, de încredere, cu care să colaborezi este soluția pentru ca business-ul tău să aibă un viitor de succes. Este o rețetă ce se aplică și în domeniul spălătoriilor auto self-service, startul poate părea dificil la început, dar dacă ai puțin ajutor și ești îndrumat totul va deveni mult mai ușor.

Așadar, care sunt pașii pe care trebuie să-i parcurgi pentru ca spălătoria ta auto self-service să devină operațională?

Alegerea unui partener de încredere

Startul unui business în domeniul spălătoriilor auto self-service poate fi dificil, dar dacă ai alături un partener cu abilitățile potrivite vei fi îndrumat pas cu pas ce să faci. Fiind o investiție de viitor trebuie avută în vedere alegerea producătorului de tehnologie/instalație de spălare sau a furnizorului deoarece această alegere te va lega aproximativ 15 ani de echipamentul și firma aleasă. Parteneriatul cu EHRLE este net avantajos deoarece presupune implicarea sa în întreg procesul de demarare și punere în aplicare a spălătoriei auto self-service EHRLE.

Locația potrivită

Totul pornește de la o locație bună, care să fie într-o zonă centrală, ușor accesibilă din toate direcțiile și cu trafic intens. Este bine ca locația aleasă să se afle la drumul principal, spălătoria să se vadă de la distanță, de pe drum, iar intrarea și ieșirea să fie făcute cu ușurință. Dacă spălătoria se va afla în apropierea unui centru comercial sau  a unui parc industrial este și mai bine, acolo vei putea atrage un număr mare de clienți cu mașini care merg la magazine pentru cumpărături, angajați care merg cu mașina la lucru sau transportatori. Toți ar putea deveni clienți fideli ai spălătoriei.

Planul pentru utilități și echipament

Odată aleasă locația, urmează planul pentru stabilirea tipurilor de utilități necesare, precum apă, canalizare, curent, gaz.

Alegerea tipului de echipament

În acest moment ai ajuns la punctul în care va trebui să decizi, în funcție de dimensiunea terenului și traficului din zonă, cât de mare vrei să fie spălătoria ta, câte piste de spălare va avea. În funcție de acest aspect vei putea să îți alegi echipamentul, pentru că o spălătorie auto self-service este un puzzle gigant, format din mai multe piese mici. Pentru spălătoria auto self-service EHRLE producătorul oferă două tipuri de tehnologii, una tip dulap metalic și una tip container tehnic. Tehnologia tip dulap metalic se pretează pentru spălătoriile cu 1 până la 4 piste de spălare, iar cea cu container tehnic deservește o spălătoarei ce include de la 4 piste de spălare în sus.

După ce te decizi cât de mare va fi spălătoria, îți vei alege structura metalică și acoperișul. Și aici ai trei variante de acoperiș, o structură de acoperiș Standard, structură de acoperiș SmartLine și structura de acoperiș oferită de EHRLE, DesignProbrevetată la nivel mondial.

Obținerea avizelor

Cu EHRLE partener vei avea la dispoziție nu doar o analiză a locației potrivite, cu suprafața și dimensiunile necesare, calcule detaliate privind costurile, veniturile, perioada de recuperare estimată, realizarea proiectului de execuție, ci vei primi suport și pentru obținrea autorizațiilor necesare de la autorități, de la furnizorii de utilități.

Construcția propriu zisă

După ce toate avizele sunt obținute va începe construcția spălătoriei, dar stai liniștit, totul va fi supravegheat de echipa EHRLE.

Instalarea echipamentului

Construcția se finalizează cu instalarea echipamentului și instruirea personalului operator. Trebuie să știi că vei beneficia de un suport stabil, cu service asigurat în și după perioada post garanție, oricând, în weekend sau în zi de sărbătoare, cu personal calificat care asigură o mentenanță rapidă și eficientă, și stoc de piese de schimb. Pe lângă acestea, vei beneficia de stoc de detergenți de calitate.

Marea deschidere

Pentru a ajunge la consumatorul potrivit trebuie ținut cont de câteva aspecte, să fie identificate cele mai bune idei sau strategii de marketing care să fie implementate pentru ca afacerea să crească. Pare dificil acest lucru, dar echipa EHRLE va fi prezentă și de data aceasta și te va ajuta în promovarea afacerii.  EHRLE oferă partenerilor săi un pachet gratuit de marketing pentru lansarea și operarea spălătoriei, care cuprinde campanie de deschidere, flyere, cupoane de acțiuni, publicitate Facebook, inscripționare etc.

Acum, că știi care sunt pașii pentru a-ți deschide propria spălătorie auto self-service EHRLE vino să ne cunoaștem, să stabilim detaliile și să încercăm să te ajutăm ca să îți transformi visul în realitate.