Există investiție sigură? Încearcă cu o spălătorie auto self-service!

Fiecare persoană care face economii cu speranța că pe viitor va putea investi banii cu greu câștigați într-o afacere își dorește ca investiția  să genereze apoi profit cât mai mare într-o perioadă scurtă, cu riscul cel mai mic posibil. Dar există investiții sigure, fără riscuri? Orice investiție este supusă unui anumit grad de risc. Cele mai bune investiții sunt cele făcute pe termen lung, dar înainte de asta trebuie stabilite obiectivele investiției, ce presupune aceasta. Chiar dacă investiți într-o afacere care pe viitor vă va asigura un venit pasiv, tot este nevoie de un grad de implicare din partea dumneavoastră.

Investiția într-o spălătorie auto self service vă poate garanta obținerea unui venit sigur, fără riscuri, stabil și pasiv, cu o capacitate mare de generare a unui profit de 40%-60%. Nu va exista riscul unor creanțe neîncasate și probleme de cash-flow deoarece clientul va plăti pe loc. Important este că nu veți avea nevoie de personal permanent deoarece spălătoria este complet automată, cheltuielile salariale vor fi minime, prin urmare  nu veți avea nevoie de un departament de HR.

Investiția într-o spălătorie auto self service EHRLE vă va asigura dezvoltarea unei afaceri familiale, însă va trebui totuși să investiți și puțin timp pentru ca spălătoria să funcționeze la toți parametrii. Asta înseamnă că sunt necesare lucrări minime de mentenanță ce vor intra în sarcina investitorului. Prin urmare, veți putea dezvolta o afacere dinamică, conform tendințelor naționale și a celor internaționale. Ca investiție, din 100% venituri brute, 80% vor fi veniturile nete. Spre exemplu, dacă alegeți să investiți într-o spălătorie auto self service cu patru piste de spălare, suma investită ar putea să fie amortizată în nici trei ani, după care veți intra pe profit.

Renumele spălătoriilor EHRLE în România a condus la extinderea rețelei la 27 de spălătorii cu 80 de piste de spălare și alte 17 se află în pregătire, totalizând 69 de piste de spălare.  Acest lucru înseamnă cerere mare din partea clienților datorită calității oferite. O spălătorie auto trebuie să fie avantajoasă și pentru investitor dar și pentru client. Iar pentru client este avantajoasă atunci când raportul calitate preț se află în echilibru.

Un client mulțumit, care la final are parte de o mașină curată fără prea mult efort datorită tehnologiei folosite la EHRLE și a detergenților folosiți, se va reîntoarce ori de câte ori va avea nevoie să își spele mașina. Dacă locația dumneavoastră se află și într-un loc unde nu există concurență, cu vad comercial unde clienții își pot spăla mașina, succesul este garantat. Dar și dacă în zonă va exista o altă spălătorie low cost, veți beneficia de succes deoarece clienții vor alege spălătoria EHRLE datorită calității germane cu tradiție oferite.