Ghidul începătorului pentru a deschide o spălătorie auto self-service EHRLE

Numărul spălătoriilor auto self-service din România este în creștere ca urmare a cererii din partea clienților mulțumiți de tehnologia folosită.

Nu este ușor dar nici imposibil să îți construiești un business de viitor cu ajutorul unei spălătorii auto self-service pentru care nu ai nevoie de angajați și pentru care poți să lucrezi tu și să îți implici și familia. Succesul din viitor se datorează și modului în care este demarată afacerea. Înainte de a începe o afacere trebuie întocmit un plan de afacerI bine pus la punct, dar și un calendar cu punctele importante care trebuie bifate.

1. Pentru a porni la drum este nevoie de o investiție inițială, fie că provine din economii proprii sau se apelează la eventuali parteneri, credite bancare, linii de finanțare. Se va avea în vedere un cost al întregii investiții, inițial. Pentru ca o spălătorie auto self-service să ofere servicii de calitate se va ține cont de faptul că echipamentul trebuie să fie de calitate, la cele mai înalte standarde și acest lucru costă. Dar investiția se va amortiza mult mai bine în timp.

2. Pasul următor îl reprezintă deschiderea firmei sau a formei sub care se dorește funcționarea: SRL, PFA, întreprindere familială etc.

3. Identificarea locației este unul dintre pașii cei mai importanți. Cu cât spălătoria auto self-service este amplasată într-o zonă mai bună, cu vad comercial, zonă rezidențială, cu acces ușor de la drumul principal, cu atât succesul va fi mai mare.

4. Achiziția echipamentului este al doilea pas important. Este nevoie de precauție în alegerea producătorului de tehnologie ori a furnizorului deoarece vei fi legat de acesta pentru o lungă perioadă de timp. Trebuie avut în vedere și raportul calitate-preț, iar furnizorul să aibă interesul ca spălătoria auto self-service să fie bine pusă la punct.

5. Un bun contabil va știi să ofere sfaturile potrivite și să gestioneze bine cifrele. Este primordial ca între investitor și contabil să existe o bună înțelegere deoarece acesta va  deveni un partener de încredere în ceea ce privește partea financiară și administrarea ei.

6. Nici o tehnologie nu poate funcționa continuu, la nesfârșit, fără să i se asigure mentenanța. Este de dorit ca furnizorul de echipament să asigure și mentenanța deoarece specialiștii de aici sunt familiarizați cu întreaga tehnologie. Atunci când se alege furnizorul trebuie gândită o perioadă de operare a spălătoriei de 15 ani, iar un furnizor cu tradiție poate pune la dispoziție, pe lângă echipamente de calitate, și un service de încredere care să asigure mentenanța, dar și materiale consumabile, precum detergenții, sau piese de schimb.

7. Reclama este sufletul comerțului, indiferent că este în mediul offline sau online. Așa află lumea despre produsele și serviciile unei firme. Nu este suficient să deschizi o spălătorie auto self-service cu tehnologie de înaltă calitate, ci este nevoie ca aceste servicii să fie explicate clienților, să observi comportamentul acestora în urma utilizării serviciilor, ce ar trebui îmbunătățit etc. Acest lucru presupune crearea unui website, a conturilor pe rețelele de socializare, menținerea unei prezențe constante pe acestea. Informațiile despre afacere va influența parcursul ei într-un fel sau altul. Alocă buget pentru a te face auzit și în mass media locală pentru a-ți construi brandul.

Pentru orice detalii, sfaturi și asistență desprea această investiție echipa de specialiști EHRLE pune la dispoziția potențialului partener întreaga experiență și expertiză dezvoltată de-a lungul timpului, soldată cu succes în rândul oamenilor de afaceri care au investit într-o spălătorie auto self-service EHRLE.

EHRLE are o tradiție veche pe piață privind spălătoriile auto self-service și tehnologia folosită, oferă servicii de calitate privind mentenanța și asigură și servicii de consultanță de la A la Z pentru demararea întregii afaceri și punerea ei pe picioare.