Idei pentru campanii de promovare a spălătoriei auto self-service

În ziua de astăzi publicitatea online a devenit o necesitate. Multe persoane sunt prezente în mediul online în fiecare zi, fie că se află la serviciu, fie că sunt în timpul liber și pot vedea un anunț online în orice moment. În anul 2018, o treime din bugetul pentru publicitate a fost alocat publicității online.

Pentru a ajunge la consumatorul potrivit trebuie ținut cont de câteva aspecte, să fie identificate cele mai bune idei sau strategii de marketing care să fie implementate pentru ca afacerea să crească. Pare dificil acest lucru, dar reclama poate ajunge la oameni prin diverse canale: publicitate pe Google, pe Facebook & Instagram, Twitter, publicitate video pe YouTube, bannere pe diferite site-uri web, e-mail marketing.

Înainte de orice, trebuie să vă decideți cum vă definiți publicul, cui i se adresează reclama. Pentru promovarea unei spălătorii auto self service este necesar să fie identificate corect punctele cheie care să fie promovate și care să ajungă la publicul țintă. Și, înainte de orice, trebuie avut în vedere că publicitatea online trebuie adaptată cerințelor Regulamentului General pentru Protecția Datelor, intrat în vigoare la data de 25 mai 2018.

Publicitate online cu ajutorul Google Ads

Anunțurile Google vă permit să vă creați propriile anunțuri care să ajungă unui public selectat. Cu Google Ads, programul de publicitate online oferit de Google, vă puteți afișa anunțul cu spălătoria dumneavoastră auto self service în momentul în care un utilizator caută produse ori servicii similare cu cele pe care le oferiți, vă puteți crea campanii inteligente. Important este să vă optimizați și site-ul de prezentare pentru dispozitive mobile deoarece majoritatea căutărilor pe Google provin de pe telefoanele mobile.

Publicitate online cu ajutorul videoclipurilor

Dacă aveți filmulețe scurte, clare și interesante cu spălătoria dumneavoastră auto self service le puteți încărca pe YouTube. Puteți folosi filmulețe în care prezentați un program special de curățare a mașinii.

Lunar, peste un miliard de persoane petrec mai mult de 6 miliarde de ore pentru a urmări videoclipuri pe YouTube. Ei pot găsi un videoclip căutând în pagina de căutare YouTube, dând click pe videoclipuri sugerate în pagina de căutare ori pot alege un videoclip din feedul din pagina principală.

Publicitate online în social media

Facebook, Twitter și Instagram sunt cele mai populare platforme de socializare din lume. Cu ajutorul publicității în social media vă veți putea extinde afacerea și baza de potențiali clienți prin folosirea de elemente vizuale. Mesajul trebuie să fie doar simplu și ușor de înțeles pentru a capta atenția de la primul contact.

Banner pe alte site-uri web

Bannerele create pentru a fi afișate pe diferite site-uri web pot fi animate, neanimate sau de tip flash, însă trebuie să ajungeți la o înțelegere cu proprietarii site-urilor care decid în ce loc de pe site vă vor afișa anunțurile. Asigurați-vă că ați ales corect cuvintele cheie pentru a atrage potențialii clienți de pe un site să dea click pe banner și să fie direcționați spre site-ul dumneavoastră. Mai trebuie avut în vedere și riscul că sunt mulți clienți care utilizează AdBlocker și astfel nu vă vor putea vedea niciodată anunțurile de tip banner.

Publicitatea prin e-mail

Este una dintre cele mai vechi forme de publicitate pe Internet, dar încă este valabilă. Trebuie să aveți în vedere faptul că spălătoria dumneavoastră își desfășoară activitatea într-o anumită zonă, deci vă puteți adresa doar potențialilor clienți din zona respectivă. Este nevoie să generați singuri adrese de email, însă acestea vor fi direcționate doar către utilizatorii care se vor abona la newsletter pe site-ul dumneavoastră, vizitatorii care își vor da acordul să fie incluși în baza dumneavoastră de date. Având în vedere cerințele GDPR, campaniile de e-mail marketing trebuie să demonstreze existența acordului de comunicare. De altfel, și site-ul dumneavoastră trebuie să fie optimizat cu cerințele GDPR având în vedere că sunt procesate date cu caracter personal.

Optimizarea site-ului web

Pentru a fi găsit mai ușor de cât mai multe persoane aveți nevoie de optimizarea corectă a paginii web. Dacă site-ul dumneavoastră este primul care apare pe pagină atunci când utilizatorii vor căuta ”spălătorie auto self service” acest lucru vă va ajuta enorm.

Așadar, publicitatea online este importantă, dar trebuie adaptată nevoilor dumneavoastră și în funcție de ce buget doriți să alocați pentru publicitate.

Pentru că nu este ușor să te descurci singur când vine vorba de promovarea afacerii, Ehrle oferă partenerilor săi un pachet gratuit de marketing pentru lansarea și operarea spălătoriei, care cuprinde campanie de deschidere, flyere, cupoane de acțiuni, publicitate Facebook, inscripționare etc.