Idei pentru fidelizarea clienților la spălătoria ta auto self-service

Să câștigi încrederea unei persoane și să o păstrezi reprezintă unul dintre cele mai dificile lucruri. Este valabil nu doar în viața personală ci și în cea profesională, în lumea afacerilor. 

Cea mai mare provocare pentru proprietarul unui business este să își atragă clienții, să-i convingă că produsele și serviciile oferite sunt de bună calitate și apoi să-i păstreze câștigând încrederea clienților. Programele de loializare sunt strategii de marketing care trebuie să țină pasul cu noile tendințe, în condițiile în care concurența este una acerbă, iar masa de clienți este aceeași. Nu face excepție nici domeniul spălătoriilor auto.

Impresionează clienții cu calitate

În domeniul spălătoriilor auto self-service fidelizarea clienților este esențială. Și pentru acest lucru este important să li se ofere calitate. De aceea, este important ca proprietarul spălătoriei auto self-service să se asigure că tehnologia folosită funcționează la parametrii normali, mai ales în această perioadă de iarnă, când afară este frig. Verificarea periodică a instalației de încălzire, astfel încât să fie asigurată apa caldă pentru toate pistele de spălare dar și încălzirea pentru pardoseala pistelor de spălare, verificarea echipamentelor de spălare, calitatea detergenților folosiți sunt elemente importante pentru succesul afacerii. 

Recompensează clienții fideli

În perioada de iarnă mașinile sunt expuse la soluții saline, nisip, pietriș, zăpadă înghețată și murdară, iar toate acestea la un loc pot da startul procesului de ruginire al caroseriei. Spălarea mașinii pe timpul iernii poate ține la distanță agenții externi, ce pot afecta starea mașinii. Prin urmare, proprietarii de mașini vor căuta spălătoriile auto cu un bun raport calitate-preț și în special dacă sunt oferite și programe de fidelizare. Aceste programe pot fi anunțate pe pagina web sau pagina de Facebook a spălătoriei. 

Sistemele de plată pe bază de abonament și promoțiile Happy Hour sunt aspecte de care clienții fideli țin cont. O măsură apreciată și la modă în prezent este cardul de fidelitate, ce poate fi folosit și ca abonament, respectiv în momentul plății abonamentului se încarcă contul deținătorului de card și de fiecare dată când va alege să efectueze o spălare o sumă de bani va fi retrasă din cont. Acest sistem are și beneficii: cardul poate fi folosit doar la spălătoria auto self-service care l-a emis, clientul poate să beneficieze de mai mult timp pentru o spălare decât dacă ar fi achitat cu cash. Pentru companii acest sistem mai oferă un beneficiu, vor primi factură cu sumele cheltuite, ce se pot deconta. La plata doar cu cash nu se emite factură. 

Din strategiile de fidelizare a clienților face parte și conceptul de ”Happy Hour”, un termen de marketing pentru o perioadă în care sunt oferite anumite reduceri. Sau, într-un anumit interval de timp clienții pot beneficia de mai mult timp pentru spălarea mașinii decât de obicei. 

Un alt exemplu de a atrage atenția clienților asupra spălătoriei auto self-service îl reprezintă articolele promoționale, spray-uri de degivrare sau raclete pentru parbriz pe care să fie inscripționate numele și adresa spălătoriei auto.

Folosind strategii de fidelizare proprietarul business-ului are numeroase avantaje, de la atragerea de clienți noi, la menținerea clienților vechi, creșterea vânzărilor și a profitului etc.