Identitatea vizuală a spălătoriei auto self-service primează!

Identitatea vizuală a unei firme este importantă pentru ca aceasta să poată fi remarcată și să crească rapid credibilitatea clienților. Dacă dețineți o spălătorie auto self service identitatea vizuală vă va defini în fața clienților ce vor apela la serviciile dumneavoastră. Informațiile despre afacerea dumneavoastră vă va influența parcursul într-un fel sau altul. De aceea, o importanță deosebită trebuie să o acordați brandului, identității vizuale și logo-ului.

În ce constă identitatea vizuală?

O identitate vizuală are mai multe componente: logo, slogan, materiale identitare precum cărți de vizită, foi cu antet, plicuri, reviste, broșuri, pliante, website, uniforme sau tricouri, forme de comunicare auditivă sau vizuală.

Definește misiunea ta și identifică publicul țintă

Înainte de orice, este nevoie să identifici publicul țintă și să vă decideți ce vreți să le transmiteți. Vreți să fiți mai conservator sau original și interesant. După ce ați definit publicul țintă, ținând cont și de condițiile locale, puteți crea un design.

Designul corect, face diferența

Logo-ul este un element grafic, este cel care va produce în mintea publicului asocierea dintre materialele de comunicare ale spălătoriei dumneavoastră auto self service și serviciile oferite. Designul și culorile folosite ca element identitar trebuie să aibă o anumită coerență grafică. Paleta cromatică trebuie să fie adecvată prestigiului firmei și este important de reținut faptul că culorile folosite pe broșuri, pliante, bannere, materiale promoționale etc exprimă valorile și misiunea firmei dumneavoastră. Designul corect face diferența, de aceea discutați ideile de design cu o echipă de specialiști în domeniu și încredințați-le această sarcină.

Puteți să ieșiți din tipar și să alegeți elemente decorative în cadrul spălătoriei dumneavoastră. Indicat este să fie elemente decorative elegante și discrete, dar simbolice care să rămână întipărite în mintea clientului și să asocieze acea imagine cu dorința de a-și spăla din nou mașina la spălătoria dumneavoastră auto self service.

Elemente de comunicare

Sloganul este un element important de identitate al firmei care trebuie să conțină un mesaj clar și concis. Este indicat să fie scurt, ușor de reținut și asociat pentru cei ce beneficiază de serviciile dumneavoastră. Pune-ți accent pe ceea ce are de oferit firma dumneavoastră, față de altele de pe piață.

Brandul unei spălătorii auto self service crește în timp și contează foarte mult calitatea produselor și serviciilor oferite.

Compania Ehrle, cu o tradiție de aproape un secol în spate, cu produse și echipamente de înaltă calitate oferite clienților din toată Europa, vă poate asigura crearea unei identități vizuale, realizate cu mult profesionalism, punând accent pe atuurile care vă vor face vizibilă spălătoria dumneavoastră auto self service potențialilor clienți. În plus, un atu pentru vizibilitatea spălătoriei dumneavoastră auto self service este folosirea tehnologiei Ehrle pentru spălarea mașinii, recunoscută la nivel internațional și apreciată de proprietarii de mașini.