Orice spălătorie auto self-service reprezintă o investiție bună? Cu siguranță nu! Iată de ce:

Spălătoriile auto self-service reprezintă o nișă ce capătă amploare tot mai mult în România, au profit ridicat și costuri zero cu forța de muncă. Dar oare orice spălătorie auto self-service reprezintă o investiție bună? Cu siguranță, nu. Și aici aș detalia puțin. Sunt câteva criterii pe care o spălătorie auto self-service dacă nu le îndeplinește nu va putea să funcționeze optim, să aibă clienți. Iată câteva greșeli!

Locația neadecvată

Locația neadecvată reprezintă primul pas greșit pentru un investitor. Dacă spălătoria nu este amplasată într-un loc accesibil pentru mașini, nu este lângă un drum principal, într-o zonă unde să existe o comunitate cu multe mașini, nu este văzută de la drumul principal, sunt toate șansele ca șoferii să treacă doar pe lângă ea. În plus, trebuie să existe posibilitatea de racordare la utilități-apă, canalizare, curent trifazat, gaz, să fie permisă activitatea de spălătorie auto în zonă.

Capacitate sub/supradimensionată

Nu este chiar așa de simplu de ales terenul, care stabilește și capacitatea spălătoriei, dar și serviciile oferite. Nu poți să construiești o spălătorie auto self-service cu 6 piste de spălare pe o suprafață de teren subdimensionată. Iar dacă ai la dispoziție un teren mai mare ar fi păcat să faci o spălătorie doar cu 2 sau 4 piste, dacă traficul din zonă justifică un număr mai mare de piste de spălare.

În procesul de identificare a locației, investitorul trebuie să fie îndrumat referitor la aceste aspecte. Alegând EHRLE, investitorul va beneficia de consultanță pentru a alege locația potrivită.

Design neatractiv

Identitatea vizuală este unul dintre aspectele care atrage clientul. Acesta poate să nu fie atras de spălătoria ta dacă designul nu este atractiv. Cu EHRLE rezolvi și acest obstacol și vei avea un design atractiv al structurii de acoperiș care va atrage clienții în spălătorie.

La design trebuie să ai neapărat în vedere, că, deși este foarte importantă pentru a atrage clienții în spălătorie, nu este suficient pe ai fideliza. Calitatea serviciilor primite în spălătorie este cea care îi va fideliza pe termen lung.

Tehnologie ineficientă

O spălătorie auto cu tehnologie care nu este ușor de utilizat și nu oferă servicii de înaltă calitate va fi evitată de clienți. Este evident că, spre exemplu iarna, un client va alege o spălătorie auto self-service unde se folosește apă caldă, iar pista de spălare este încălzită. La EHRLE apa caldă este folosită tot anul, nu doar iarna. În plus, există sistem anti-îngheț și încălzire în pardoseală.

Un client va fi mulțumit dacă are la dispoziție mai multe programe de spălare, detergenți de calitate, posibilitatea de a-și spăla mașina și imediat după aceea să nu-i rămână urme de pete pe mașină după ce se usucă picăturile de apă. Cu detergenții EHRLE se elimină și cea mai aderentă peliculă de murdărie fără efect abraziv, suprafața nu suferă în timpul spălării și este asigurată o strălucire fără zgârieturi.

În plus, echipamentele sunt fiabile, manipularea pistolului de spălare și a furtunului este ușoară, acesta se poate roti la 360 de grade și astfel se va putea spăla cu ușurință și cea mai ascunsă parte a mașinii.

În final, clientul va fi mulțumit dacă observă că toate comenzile sunt inteligibile, funcțiile de curățare și îngrijire sunt prezentat și la îndemână în același timp, iar folosirea lor este simplă, ușor de înțeles. Pentru acest lucru este nevoie de o operare adecvată care este posibilă cu ajutorul tehnologiei EHRLE. În spatele acesteia stă suportul tehnic.

Operare ineficientă, neadecvată

Este de la sine înțeles că o spălătorie auto self-service, chiar dacă nu necesită angajați, trebuie să fie operaționalizată tot timpul. Pot apărea defecte la nivelul echipamentelor, instalațiilor, se pot termina detergenții. Clienții vor observa imediat și vor fi nemulțumiți de serviciile primite. La EHLRE, operarea la standarde înalte asigură exploatarea la maxim a posibilităților oferite de tehnologia de curățare și succesul pe termen lung. Prin urmare, un proprietar dedicat va face verificarea și mentenanța zilnică, se va asigura că sunt menținute setările din fabrică, va folosi detergenții originali EHRLE și va avea grijă ca în interiorul spălătoriei și în jurul ei să existe un aspect întreținut și curat.

Suport tehnic neadecvat

Dacă ceva se defectează și mai este și sfârșit de săptămână sau sărbătoare și este nevoie de suport tehnic acesta trebuie să fie operațional tot timpul. Dacă nu, închizi spălătoria. La EHRLE și acest aspect este bifat, în sensul în care se asigură un service flexibil, stoc de piese de schimb, mentenanță rapidă și eficientă cu personal calificat și chiar stoc de detergenți, indiferent că este zi liberă sau sărbătoare.

Sunt multe motive pentru care, în timp, un investitor descoperă că o spălătorie auto self-service nu este așa de rentabilă dacă nu a început cu dreptul în afacere, alături de un partener cu experiență și de încredere. Tocmai de aceea, știind cât de important este pentru un investitor ca afacerea să meargă ca pe roate, EHRLE se implică în toate procesele de construcție și funcționare, de la A la Z, asigurându-se că ștafeta predată va aduce succesul în viitor.