Soluții de fidelizare a clienților-persoane fizice și companii

Atragerea clienților este esențială pentru dezvoltarea unei afaceri, iar programele de fidelizare ajută companiile să păstreze o bază constantă de clienți de încredere.

Potrivit studiilor, în funcție de domeniul de activitate, atragerea unui client nou costă de la 5 până la aproape 25 de ori mai mult decât păstrarea celor existenți, iar fidelizarea a 5% dintre clienți, anual, poate genera profituri mai mari cu până la 25%. Acest lucru are sens deoarece nu trebuie identificați continuu noi clienți, ci focusul este pe păstrarea celor actuali.

Dar cum se face acest lucru? Dacă ești proprietarul unei spălătorii auto self-service EHRLE trebuie să te gândești cum să procedezi ca să menții clienții pe care îi ai pentru a se întoarce mereu să își spele mașina la spălătoria ta.

Abonament pentru companii

Multe firme, din diferite domenii de activitate, dețin o flotă de mașini care au nevoie de o spălare regulată. Companiile care își fac abonament la spălătoria ta auto self-service EHRLE au avantajul de a primi factură, pe care mai apoi o poate introduce în actele contabile. De altfel, este o măsură de control pentru firme, angajații nu mai primesc bani pentru spălarea mașinii la oricare spălătorie ci sunt îndrumați direct spre spălătoria ta, unde este încheiat abonamentul și le este indicat un număr de spălări și timpi de spălare valabile într-un interval de timp. Lunar, abonamentul este reînnoit prin alimentarea cardului cu o anumită sumă de bani și ulterior acestei operațiuni se emite factura. În cazul în care o firmă are un număr mai mare de mașini se poate oferi reducere la factură, pot fi concepute pachete diferite.

Cadouri card prepay pentru companiile clienții fideli

Pentru a fideliza companiile și a le determina să aleagă spălătoria ta auto self-service le poți oferi, pentru început, cadou carduri prepay, încărcate cu o sumă minimă, care ulterior poate fi suplimentată de companii dacă se dorește continuarea serviciilor.

Card prepay pentru persoane fizice

Persoanele fizice care nu dispun mereu de numerar pot plăti cu ajutorul cardului prepay, existând posibilitatea de setare a echipamentului spălătoriei pentru tarife diferite, timpi diferiți de spălare în cazul plății cu card prepay. Același lucru poate fi valabil și în cazul abonamentelor la companii unde se folosește tot un card prepay.

Happy hour

O modalitate de fidelizare a clienților persoane fizice este programul happy hour când, pentru un anumit interval de timp, se oferă o reducere de cost sau timpi mai mari pentru spălare. În acest fel se determină clienții care adoră reducerile să folosească serviciile spălătoriei auto self-service în orele în care traficul este redus, câștigându-se astfel clienți și în aceste interval nu doar în orele de vârf.

Cupoane pentru spălări gratuite

În parteneriat cu o benzinărie, aflată în apropiere, clienții pot beneficia de o spălare gratuită. Practic, pentru o alimentare de o anumită sumă în benzinăria respectivă șoferul va primi un cupon pentru a-și spăla mașina la spălătoria auto self-service EHRLE din apropiere.

Așadar, fie că ești deja proprietarul unei spălătorii auto self-service EHRLE, fie că ești în perioada în care te decizi să investești într-o astfel de spălătorie este bine să afli ce avantaje poți oferi clienților tăi, avantaje care se vor întoarce spre tine înzecit, traduse într-un profit mai mare pe termen lung.

Dacă vrei să afli mai multe detalii nu uita că specialiștii EHRLE sunt pe aproape cu sfaturi și soluții concrete.