Spălătoria auto self-service, oportunitate de diversificare a investițiilor cu risc financiar scăzut

Analizând crizele financiare din trecut și modul în care oamenii au pierdut banii investiți se poate constata că una dintre cauze o reprezintă faptul că banii s-au investit doar într-o singură direcție. Diversificarea investițiilor face diferența dintre un investitor deștept, cu șanse de succes, și un investitor mediocru, care are toate șansele să dezvolte un eșec în investiții.

Dacă anul 2019 a fost un an bun în care s-au înregistrat creșteri pe piața locală de investiții, pandemia COVID-19 ne-a arătat că viitorul este complet imprevizibil și cel mai bun mod de a gestiona resursele financiare îl reprezintă diversificarea investițiilor, de preferat în domenii care asigură un venit pasiv și în care există cerere indiferent de contextul economic și chiar epidemiologic.

Oamenii de afaceri, marea majoritate, care dispun de lichidități își fac un plan diversificat de investiții care ajută la reducerea riscurilor. Prin diversificare se va micșora riscul total al portofoliului, deoarece investind într-o singură direcție nu se știe niciodată când vine criza și domeniul în care este făcută investiția va avea o scădere mare. Cu cât diversifici cu atât ești mai sigur pe tine, nu te panichezi și dispui de resurse financiare. Spre exemplu, odată cu pandemia s-au redus și șansele antreprenorilor din anumite domenii-turism, în special, să dezvolte profit, veniturile scăzând considerabil. Însă investițiile în mai multe domenii de activitate a permis acelor antreprenori să nu dezvolte probleme prea mari de cash-flow.

Spălătoriile auto self-service, un domeniu cu potențial

Un business de succes, în care merită să investești, trebuie să fie validat de piață, pentru a exista premise de succes. Sunt multe tipuri de investiții. Există oameni de afaceri care dezvoltă mai multe afaceri în paralel, unele chiar pe termen lung, aici riscurile scăzând considerabil deoarece într-un astfel de interval de timp inevitabil să nu fie o criză financiară. Dar mereu piețele și-au revenit.

Extinderea portofoliului de investiții pentru dezvoltarea unei spălătorii auto self-service înseamnă o perioadă de operare de minim 15 ani, motiv pentru care alegerea furnizorului de echipamente trebuie să fie una riguroasă. Se va ține cont în special de tradiția dezvoltată pe piață de acel furnizor, de inovația pe care o aduce. EHRLE a dovedit că, în timp, tradiția și experiența dezvoltată au contribuit considerabil la succesul spălătoriilor auto self-service EHRLE, dezvoltate în diferite colțuri ale lumii.

Riscul asociat unei astfel de investiții este unul scăzut, în perioada de criză spălătoria nefiind afectată de cursul valutar, spre exemplu, de scăderea pieței bursiere, de cotațiile de preț pentru carburanți etc. Este de amintit faptul că cererea pentru spălarea mașinilor de către clienți este în creștere, plata se face pe loc și astfel nu există creanțe neîncasate și probleme de cash-flow. Reprezintă un venit sigur și pasiv, cu capacitate de generare profit de 40-60%, cu o recuperare avantajoasă a investiției în aproximativ 3-4 ani, dar există și cazuri când s-a recuperat în 1,5-2 ani, fiind un domeniu mult mai avantajos decât multe altele.

Pentru orice detalii, sfaturi și asistență despre această investiție echipa de specialiști EHRLE pune la dispoziția potențialului partener întreaga experiență și expertiză dezvoltată de-a lungul timpului, soldată cu succes în rândul oamenilor de afaceri care au investit într-o spălătorie auto self-service EHRLE.