Ce este de știut înainte de a înființa o spălătorie auto self-service – partea IV

Un proprietar de spălătorie auto self-service dedicat va oferi permanent clienților săi servicii de calitate, aspect care garantează succesul afacerii.

În cadrul evenimentelor My EHRLE CarWash, Vass Orsolya, cofondator și director general al reprezentanței EHRLE România a prezentat participanților la evenimente tehnologia de spălare EHRLE, echipamentul, dar și importanța unui proprietar dedicat. Potențialii investitori, ce doresc să pornească o afacere în domeniul spălătoriilor auto self-service EHRLE, primesc informații privind o mai bună cunoașterea a primilor pași în demararea acestei afaceri, pași esențiali de a fi parcurși pentru ca succesul să fie unul garantat.

Proprietar dedicat, secretul unei afaceri de succes

Nu este suficient doar să existe un echipament performant cu tehnologie de vârf, detergenți de calitate, ci este nevoie și de implicarea unui proprietar dedicat. Cum? ”Avem nevoie de un proprietar dedicat care să mențină setările din fabrică pentru dozarea detergenților, temperatura apei, să facă corect mentenanța zilnică, să folosească detergenții recomandați de producător pentru că doar așa poate să asigure servicii la nivelul la care s-au obișnuit clienții de la început. Dacă face greșeala pe care o fac destul de multe firme de la noi, din țară, și anume că încep cu niște servicii de calitate ca să formeze clientela și în momentul în care aceasta s-a format deja țin de costuri, încep să scadă nivelul serviciilor, de la un punct încolo clienții vor observa și vor taxa. Nu va fi de mirare dacă veniturile vor începe să scadă”, a subliniat Vass Orsolya.

Marketingul, cheia pentru a ajunge la clienți

Vestea că deții o spălătorie auto self-service performantă este dată prin implicarea marketingului. Nu este un proces ușor ci implică anumite cunoștințe și abilități. De aceea, pentru clienții lor, echipa EHRLE asigură și pachet de marketing, care este un serviciu adițional, gratuit. Este oferită consultanță privind campania de deschidere a spălătoriei, sunt oferite modele de flyere, cupoane de acțiuni, se fac recomandări cu privire la promovare, realizarea unei pagini de Facebook, variante de inscripționare pentru structura de acoperiș, în caz că se solicită și acest lucru.

”Marketingul este foarte important și din punctul de vedere al clientelei, ca să-i arătăm de ce este importantă această spălătorie, de ce este altfel decât celelalte. Clienții trebuie să afle cât mai repede de existența acelei spălătorii, să vină să încerce și odată ce au încercat să se întoarcă în spălătorie”, este sfatul reprezentantului EHRLE.

Suportul tehnic, esențial pentru o funcționare optimă

Oricât de performant și fiabil este un echipament, dacă este folosit la capacitate maximă o perioadă îndelungată este posibil să aibă nevoie de suport tehnic oferit de furnizor. ”Asta înseamnă suportul tehnic din spatele tehnologiei, adică poate să asigure furnizorul service-ul și mentenanța necesară pentru echipamentele noastre, foarte rapid și eficient, să aibă întotdeauna stocul de piese de schimb necesare. Nu este totuna dacă avem o problemă și trebuie să așteptăm după o piesă o săptămână sau și mai mult până ce ajunge în țară sau poate nici nu avem pe cine să sunăm să întrebăm cum se remediază problema respectivă, dar să și vină cineva pe teren și să facă lucrarea necesară”, a punctat problema Vass Orsolya.

O spălătorie în care apare o defecțiune și este nevoie de piese de schimb, de mentenanță, va fi oprită un timp și acest lucru înseamnă pierdere de venituri, Cu cât durează mai mult remedierea problemei cu atât pierderile sunt mai mari. De aceea, pentru a veni în ajutorul partenerilor săi, EHRLE are pregătită permanent o echipă de service.  ”Sunt echipamente care funcționează foarte mult la foc continuu și oricât de fiabile ar fi de la un punct încolo unele piese se uzează, altele se mai strică și atunci e foarte importantă echipa de service”, este sfatul lui Vass Orsolya.

În cadrul prezentărilor My EHRLE CarWash, un eveniment la care potențialii investitori din domeniu este indicat să participe, au fost  oferite mai multe explicații și recomandări privind suportul tehnic și echipa de service.