Ce sarcini ai ca proprietar de spălătorie auto self-service Ehrle?

Deținerea unei spălătorii auto self-service Ehrle poate fi o afacere profitabilă. A deveni proprietar de spălătorie auto self-service nu necesită un nivel special de educație, ai nevoie doar de puțină experiență în management și de dorința de a lucra pentru tine.

Deși spălătoria auto self-service nu implică angajarea de personal, deoarece proprietarii de mașini își spală singuri mașina, există câteva atribuții pe care proprietarul spălătoriei trebuie să le îndeplinească. Să deții o spălătorie auto self-service nu înseamnă că nu trebuie să îți faci griji deloc, că nu trebuie să fii acolo deloc, deoarece clienții introduc monedele în aparat.

Întreținerea zilnică, o cerință de bază

Nu poți fi total independent de spălătoria auto self-service, iar ea să funcționeze fără probleme și doar să îți aducă bani. Nu, necesită puțină atenție și din partea ta. Nu sunt 8 sau 10 ore de lucru, însă câteva ore este nevoie să-i dedici din timpul tău.

În primul rând, este recomandat să încerci să treci aproape zilnic pe la spălătorie deoarece banii introduși de client trebuie scoși în mod regulat din echipament. Altminteri, poate exista riscul unei tentative de furt, ceea ce ar putea dăuna echipamentului. În plus, dacă spălătoria ta deține și alte sistem de plată este bine să verifici ca totul să fie în ordine.

În al doilea rând, nivelul detergenților folosiți pentru spălare scad și trebuie să fie făcute completări. De asemenea, este nevoie de o atenție mai mare menținerii stațiilor de spălare, echipamentelor, pereților despărțitori, curățarea lor, întreținerea spațiului verde din zonă, dacă există așa ceva. Se impune, totodată, o verificare zilnică a întregului sistem de spălare, funcționarea programelor de spălare, de aspirare a aspiratoarelor, curățarea anumitor componente din interiorul echipamentelor, precum filtrele. Săptămânal, este recomandat să fie inspectat întregul sistem pentru a nu exista defecțiuni minore care, în timp, se pot agrava, dacă nu sunt remediate în timp util.

Într-un fel, ești legat de spălătoria ta auto self-service, dar sarcinile implicate nu îți vor lua mai mult de 1,5 -2 ore pe zi, ulterior putând să îți petreci timpul în altă parte, pentru alte activități.

Task-uri administrative

Ca manager, cade în sarcina ta și anumite task-uri administrative. În principal, ești nevoit să cunoști și tu datele contabile, să știi cum merge afacerea, câți bani ai la dispoziție permanent, deoarece este nevoie să deții o sumă de bani pe care să o folosești pentru întreținerea spălătoriei, pentru eventuale reparații, în caz de nevoie, pentru plata utilităților.

Apoi, sunt activitățile de marketing pentru promovarea spălătoriei. Aceste activități nu se opresc odată cu deschiderea afacerii, ele continuă permanent deoarece este nevoie nu doar să atragi noi clienți, dar și să identifici căi prin care să îți menții clienții. O analiză a datelor business-ului tău îți va fi de ajutor pentru a face planuri pe termen lung, cunoscând tendințele și obiceiurile clienților.

Tot la capitolul marketing intră și colaborarea cu firme din diverse domenii pentru a vă ajuta reciproc în a păstra clienții sau identifica alți clienți. Spre exemplu, o colaborare cu o benzinărie din apropiere poate aduce noi clienți. La o alimentare cu combustibil de o anumită sumă, proprietarul mașinii poate beneficia de cupoane pentru o spălare gratuită sau reducere de preț.

Nu uita să menții colaborarea cu firma care îți asigură service-ul întregii tehnologii de spălare și materiile prime.

Principalul motiv de a avea o spălătorie auto self-service Ehrle este crearea unui flux profitabil de venituri, dar trebuie să fii conștient și de sarcinile pe care tu trebuie să le îndeplinești, chiar dacă întreținerea spălătoriei este redusă.