Ce trebuie să știi despre social media pentru ca business-ul tău în domeniul spălătoriei auto self-service să aibă succes

Impactul internetului asupra mediului de afaceri este un fenomen complex, ce determină evoluții imprevizibile și ține de inteligența și capacitatea managerilor de a dezvolta modelul de business pentru a ajunge mai ușor la clienți. Business-ul depinde în mare măsură de internet pentru a crește, a rămâne pe linia de plutire și a supraviețui în lumea competitivă a marketingului. 

Pentru un proprietar de spălătorie auto self-service principiile de marketing sunt aceleași ca pentru orice alt business. Marketingul online a devenit unul dintre cele mai populare și eficiente moduri de a ajunge la noi clienți, de a înțelege și evalua tendințele și cerințele actuale. Nu este suficient pentru un proprietar de business să dețină doar un site web. Social media este o armă puternică în domeniul marketingului online, o armă cu două tăișuri, care utilizată corect poate duce la o creștere a afacerii, o publicitate pozitivă. Dar dacă lucrurile nu sunt supravegheate și monitorizate social media poate fi cauza unei căderi în cel mai scurt timp.

Există o serie de lucruri care trebuie avute în vedere în ceea ce privește marketingul online.

Planificarea strategiei de marketing

Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest sunt rețele sociale ce îți permit să intri în contact cu oameni pe care îi cunoști, dar și pe care vrei să-i cunoști. Creează și proiectează pagina de Facebook a spălătoriei tale auto self-service, completează pagina cu conținut de calitate, păstrează o regularitate a postărilor, un stil uniform și alternează conținutul publicitar și informativ. Pe Facebook ai mai multe instrumente de promovare plătite, instrumente de performanță, ai informații despre comportamentul utilizatorilor. 

Pe Twitter oferi mesaje scurte și ai oportunitatea de a informa rapid publicul și de a-l atrage pe site. Instagram ajută la creșterea vânzărilor și mărirea audienței, aici conținutul este sub formă de imagini, fotografii și videoclipuri scurte. O imagine cu echipamentul spălătoriei sau un tutorial scurt despre tehnologia de spălare sunt de folos. 

Este important să îți asculți publicul, oferă cunoștințe de specialitate cu sfaturi profesionale, povești de succes și cazuri reale, idei de divertisment combinate cu cele legate de afacerea ta etc. 

Construiește-ți brandul online

De la tineri la vârstnici, toți accesează site-urile web și social media pentru a se conecta între ei, a împărtăși, dezbate și discuta idei. Deși nu este ușor să te faci remarcat, odată ce vei reuși să străpungi bariera și vei ajunge să cunoști interesele publicului, să vezi ce le atrage atenția îți va fi mai ușor să oferi informațiile despre serviciile spălătoriei tale auto self-service. Dacă nu ești zilnic prezent pe rețelele de socializare concurența va câștiga teren.

Construirea brandului online, în fiecare zi, este calea spre succes.

Sporește prezența în mediul digital

În prezent, mulți oameni care folosesc internetul și-au făcut cont pe Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok și le accesează de pe laptop sau telefon. În ultima perioadă mulți oameni și-au mărit timpul online, inclusiv modul în care au cercetat produse, mărci și organizații. Fă un plan de conținut, postări și actualizări regulate, monitorizează și generează răspunsuri și recenzii ale clienților. 

Sporește traficul SEO

Optimizarea motoarelor de căutare SEO este un alt aspect important al menținerii prezenței tale în online. Dacă compania ta nu are o vizibilitate decentă în Google, nu se află indexat pe primele poziții, atunci ai șanse să pierzi clienți în favoarea concurenței. Odată ce începi să obții click-uri pe site-ul tău și să urci în clasament atenția ta trebuie să se focuseze pe cum să convertești click-urile în clienți reali.

Combină marketingul tradițional cu cel online

Marketingul digital permite companiilor să se extindă pe piețe noi, în timp ce marketingul tradițional creează un sentiment de confort și este canalizat pe canalele de comunicare gen ziare, reviste.

Și chiar dacă oamenii folosesc dispozitivele digitale pentru a naviga pe site-uri și a-și face cumpărăturile, tot merg prin magazine, se uită la un panou publicitar, ridică o revistă. Marketingul tradițional îmbunătățește experiența mărcii, oferă o formă fizică imaginilor lumii digitale. 

Crește baza de date cu clienți

Probabil unul dintre cele mai mari avantaje ale unei platforme de socializare este că fiecare distribuire, like sau comentariu creează o oportunitate pentru a ajunge la clienți noi. Participă la conversații pe rețelele de socializare cu cei care își iau din timp pentru a oferi un feedback, ia măsuri concrete pentru a le rezolva nemulțumirile expuse. 

Social media și-a consolidat poziția de a ajunge prin intermediul ei la mulți clienți, cu resurse și investiții minime. Îți permite să reinventezi strategia de marketing după o anumită perioadă de timp, la câteva luni sau ani. Internetul poate fi nemilos, dar în același timp iertător. Și afacerea ta nu poate decât să fie remarcată dacă îl folosești corect ca instrument de dezvoltare a afacerii tale. 

Dacă nu crezi că poți face acest lucru singur, noi, la EHRLE, te ajutăm și cu serviciile de marketing. Contactează-ne!