De ce să apelezi la EHRLE și nu la alți furnizori?
Spălătoria auto self-service este un model de afacere ce poate aduce venituri frumoase, chiar și în timp de criză. Contează însă prezența unui proprietar dedicat, care să ofere servicii de calitate, și alegerea unui furnizor serios, cu tradiție, ce oferă calitate. Alegând un furnizor de încredere pentru spălătoria ta auto self-service, precum EHRLE, garanția succesului este asigurată. Iată câteva motive pentru care alegerea ta să fie EHRLE.
Tradiția EHRLE, garanție a succesului
Pentru a oferi servicii de calitate contează infrastructura și tehnologia de spălare pe care te bazezi. Alegând o spălătorie auto self-service EHRLE garanția succesului este sigură, deoarece în spatele unei astfel de afaceri va sta o companie cu o lungă tradiție în domeniul tehnologiei de curățare industrială și a spălării auto cu înaltă presiune. Compania EHRLE este o afacere de familie de succes, cu tradiții ce pornesc încă din anul 1927.
Tehnologie avangardistă
Spălătoriile auto self-service EHRLE asigură clientului comenzi inteligibile, funcții de curățare și îngrijire prezente și la îndemână în același timp și simplu de folosit și de înțeles. Toate aceste caracteristici sunt dublate de o curățare temeinică a mașinii, fără perie, folosind detergenți speciali, posibilitatea aplicării unui tratament de îngrijire protecție a vopselei, ce va proteja stratul de lac de intemperiile mediului înconjurător, dar și folosirea de aditivi speciali ce ajută la scurgerea apei și uscarea fără pete.
Mentenanță asigurată de EHRLE
Echipamentele EHRLE nu necesită prea multe reparații, funcționarea lor fiind foarte sigură. Însă oricât de fiabil și de performant este un echipament, dacă este folosit la capacitate maximă o perioadă îndelungată, este posibil să aibă nevoie de suport tehnic oferit de furnizor, cu service asigurat în și după perioada post garanție, oricând, în weekend sau în zi de sărbătoare, cu personal calificat care asigură o mentenanță rapidă și eficientă, și stoc de piese de schimb. În baza parteneriatului cu EHRLE spălătoria ta auto va beneficia de mentenanță rapidă și eficientă, din partea unui personal calificat.
Tehnologia EHRLE, prietenoasă cu mediul înconjurător
Datorită tehnologiei utilizate, spălătoria auto self service EHRLE devine prietenoasă cu mediul înconjurător prin economisirea energiei și a apei. Tratarea apei uzate se face în sistem închis, fără poluarea mediului, iar apa rezultată din procesul de pretratare poate fi deversată în rețeaua publică de canalizare. De asemenea, detergenții utilizați sunt de o calitate net superioară și adaptați cerințelor de mediu.
Ajutor pentru analiza financiară
Înainte să pornești la drum trebuie să știi ce costuri implică din partea ta, ce venituri vei avea, motiv pentru care îți va fi de ajutor o analiză financiară, ca să știi la ce să te aștepți. EHRLE te ajută și cu acest aspect. Alegând spălătoria auto self-service EHRLE ai asigurate o rentabilitate ridicată și raport calitate-preț foarte bun. Capacitatea spălătoriei de a genera profit este de 40-45%, asigurând o siguranță materială/financiară. Recuperarea investiției este avantajoasă, realizându-se după 3-4 ani sau în unele cazuri chiar în 1,5-2 ani. Cu o investiție de aproximativ 50.000 euro pentru o pistă de spălare și cu ajutor specializat din partea EHRLE vei putea construi o spălătorie auto de succes, cu o amortizare a investiției într-un timp scurt și cu o capacitate ridicată de a genera profit.
Promovarea, rețeta succesului
Orice afacere are nevoie de o identitate vizuală, de o campanie de promovare în rândul grupului țintă, de ajutor pentru campanii de marketing. Aici echipa EHRLE îți poate veni, din nou, în ajutor. Este bine de știut faptul că echipa EHRLE poate asigura crearea unei identități vizuale, realizate cu mult profesionalism, punând accent pe atuurile care vor face vizibilă spălătoria auto self-service potențialilor clienți. La fel, publicitatea este importantă, dar trebuie adaptată nevoilor și în funcție de ce bugetul disponibil. EHRLE oferă partenerilor săi un pachet gratuit de marketing pentru lansarea și operarea spălătoriei, care cuprinde campanie de deschidere, flyere, cupoane de acțiuni, publicitate Facebook, inscripționare etc.
Te-am convins de faptul că EHRLE este alegerea cea mai bună pentru viitorul afacerii tale? Dacă mai ai nevoie de ajutor și alte informații, echipa noastră îți stă la dispoziție.