De ce spălătoriile auto self-service devin afaceri de succes cu viitor
Să facă pasul cel mare și să demareze propria afacere este un moment de cotitură în viața fiecărei persoane ce dorește să devină antreprenor. Desigur, depinde și în ce domeniu dorește să înceapă, cât de cerute sunt serviciile business-ului înființat.
Piața spălătoriilor auto self-service este una de viitor, dar și competitivă, iar cei care doresc să investească într-un astfel de proiect vor trebui să se deosebească de concurență prin furnizarea de servicii de calitate fără să facă compromisuri, spălare auto cu cea mai recentă tehnologie de spălare, marketing eficient.
Se anticipează că cererea de servicii de spălătorii auto va crește pe măsură ce proprietarii de mașinii vor folosi tehnologia de spălare în regim self-service. Se estimează că până în 2028 cererea va crește cu aproape 7 procente. De altfel, pandemia de coronavirus a accelerat creșterea trendului de spălare al mașinilor în regim self-service, au devenit o preferință a clienților pentru spălarea mașinilor lor.
Un business cu perspective de viitor
Este esențial de trecut în revistă câteva argumente care arată de ce clienții se îndreaptă spre spălătoriile auto self-service și de ce merită ca un antreprenor să investească într-un astfel de business.
Progres tehnologic – se așteaptă ca tehnologia să joace un rol din ce în ce mai important în domeniul spălătoriilor auto self-service. Soluțiile de automatizare a încasărilor, dezvoltarea diverselor sisteme de plată, monitorizarea și întreținerea de la distanță a spălătoriei auto, aplicațiile mobile ce permit clienților să controleze procesul de spălare devin din ce în ce mai frecvente. Există startup-uri care dezvoltă aplicații pentru a oferi proprietarilor de spălătorii auto soluții pentru monitorizarea activității și optimizarea costurilor prin înregistrarea cheltuielilor lunare și urmărirea fluxului de mașini spălate, gradul de ocupare al pistelor de spălare, serviciile prestate, încasări, profit etc.
Focus pe durabilitate – industria se concentrează pe dezvoltarea de tehnologii de spălare durabile, sunt adoptate practici ecologice privind utilizarea detergențiilor biodegradabile, sisteme de reciclare a apei.
Comoditate și flexibilitate – spălătoriile auto self-service oferă clienților posibilitatea de a-și spăla mașinile în propriul ritm și program. Acest lucru este important pentru persoanele ocupate, care nu au timp să stea la coadă la spălătoriile tradiționale.
Costuri de operare mai reduse – comparativ cu alte tipuri de spălătorii auto, spălătoriile auto self-service au costuri reduse, acest lucru datorându-se faptului că nu au nevoie de personal, iar costurile cu apa și energia sunt mai mici.
Având în vedere aceste atuuri, investiția într-o spălătorie auto self-service poate fi o decizie inteligentă de dezvoltare a unei afaceri, cu condiția ca investiția să fie pregătită/gândită foarte atent, luând în considerare recomandările specialiștilor din domeniu. Pe măsură ce cererea de servicii în cadrul acestor spălătorii este în creștere, vor capta o cotă de piață tot mai mare. Iar progresul tehnologic și durabilitatea le vor face competitive și vor atrage tot mai mulți consumatori conștienți de importanța protejării mediului.
Cu tehnologie de înaltă calitate, ce permite spălarea cu presiune înaltă, consumând mai puțină apă, reciclarea și tratarea apei uzate înainte de a fi deversată în rețeaua de canalizare publică, posibilități multiple de plată, costuri reduse și echipament de top pentru o spălare ușoară spălătoria auto self-service Ehrle promite să devină o alegere inteligentă pentru un business de viitor de succes. Ai nevoie de mai multe detalii? Echipa Ehrle îți stă la dispoziție.