Trucuri pentru a-ți promova spălătoria auto self-service pe timp de vară și nu numai

Clienții au o mulțime de opțiuni atunci când vine vorba de spălarea mașinilor personale. Însă pentru fiecare afacere numărul clienților care apelează la serviciile și produsele sale este important, mai ales dacă este vorba de o spălătorie auto self-service pe timp de vară. Este important să știi să generezi vânzări, iar marketingul este probabil una dintre cele mai importante aspecte dintr-o afacere, mai ales că durează până îți atragi clienți și îi și păstrezi. 

Perioada de sezon în care veniturile spălătoriilor sunt ridicate este de toamna până primăvara, pe timpul verii acestea stagnând. De aceea, o strategie de marketing bine construită îți poate aduce un plus de clienți pe care vara îi mai pierzi deoarece este sezonul concediilor, lumea călătorește. În schimb, dacă localitatea ta este frecventată de turiști și apelezi la mici trucuri poți atrage clientela spre spălătoria ta auto self-service.

Iată câteva sfaturi!

  • Întreține spălătoria 

Odată cu sosirea sezonului cald este un moment prielnic să îți îndrepți atenția și spre întreținerea spațiului. Oferă un strat proaspăt de vopsea marcajelor, săgeților spre intrare în zona spălătoriei, reîmprospătează culoarea de pe indicatoare, verifică funcționarea reclamelor luminoase.

  • Pune accent pe imagine

Frumusețea ia ochii privitorului. Dacă în zona spălătoriei tale auto self-service beneficiezi de spațiu verde întreține-l, plantează ronduri de flori, amplasează ghivece cu copăcei.

  • Pregătește din timp promoțiile

Vara este un moment prielnic pentru a lansa promoții. Fii cât mai vizibil în comunitatea ta, fă-te cunoscut și lansează oferte. Oferă sponsorizare unui eveniment organizat în aer liber. Recurge la stimulente pentru a aduce clienții la spălătoria ta, spre exemplu vouchere cu reducere pentru spălarea mașinii la achiziționarea unor servicii sau produse de la un furnizor prezent în cadrul evenimentului.  

  • Încurajează clienții fideli să te promoveze

Este cunoscut faptul că cea mai bună reclamă este cea din gură în gură. Motivul este simplu, oamenii tind să aibă încredere în recenziile care vin de la cunoscuți. Încurajează-ți clienții fideli să-ți direcționeze cunoștințele, colegii, prietenii, rudele către spălătoria ta. Oferă-le stimulente pentru recomandările lor. 

  • Oferă promoții happy hour pe timp de noapte

Căldura nopților de vară pe mulți îi ține afară. O sesiune de spălare a mașinii pe timpul nopții poate fi o activitate răcoritoare și atractivă mai ales când vine vorba de reduceri de preț într-un anumit interval orar. 

Pentru a spori atenția clienților noi și păstrarea celor fideli diferitele strategii de marketing dau rezultate. Apelează la echipa EHRLE care te poate ajuta și cu serviciile de marketing necesare pentru afacerea ta.