Idei de promovare a spălătoriei tale auto self-service EHRLE

Promovarea este sufletul comerțului, a fost așa încă de la începutul secolului 20 când produsele și serviciile erau promovate prin intermediul publicațiilor media existente la acea vreme. În prezent, promovarea serviciilor și produselor au migrat mult spre mediul online. Acesta reprezintă o zonă în care se poate crește semnificativ numărul clienților lucru datorat diferitelor instrumente și metode ale marketingului online, folosite pentru promovarea afacerii în spațiul virtual, cu ajutorul internetului.ehrl

Dacă intenționezi să îți deschizi pe viitor o spălătorie auto self-service EHRLE sau deja ești pe punctul de a o deschide trebuie să fii conștient de industria marketingului, astfel încât să poți construi o campanie de marketing de succes, care să-ți aducă noi clienți. Pentru a avea o campanie de marketing eficientă este nevoie constant de idei creative.

Iată o listă cu astfel de idei, pe care le poți implementa în spălătoria ta auto self-service.

Dă startul unui program de fidelizare

Sunt multe companiile care au dezvoltat astfel de programe de fidelizare. Reprezintă o modalitate de a crea o legătură cu clienții și de a-i determina să revină la spălătoria ta auto self-service. Când dezvolți acest program de fidelizare gândește-te în perspectivă, ce îți dorești de la afacerea ta. Fă cercetări, vezi ce își doresc clienții tăi. Adună informații în urma aplicării unui chestionar în rândul clienților, vezi ce-i determină să vină la spălătoria ta, cere-le să îți spună de ce servicii și-ar dori să beneficieze.

Fă-ți cont pe social media

Se spune că dacă nu ai cont pe Facebook nu exiști. Ei bine, creează pagini pe diferite platforme de socializare, în funcție de publicul țintă.  Este o modalitate excelentă de a-ți promova spălătoria fără a cheltui foarte mulți bani. Fă-ți cunoscute acolo serviciile, ține legătura cu clienții pe rețelele de socializare.

Ține legătura cu clienții fideli, oferă-le o atenție

Orice client s-ar bucura să primească câteva minute în plus la programul de spălare al mașinii sale sau poate chiar o sesiune de spălare gratuită. Trimite-le pe email un voucher electronic. Ține legătura și prin intermediul newsletterelor. Trimiterea de vouchere electronice este o bună modalitate de a utiliza adresele de email și de a actualiza baza de date. Vei fi surprins de câți clienți vor da curs invitației.

Actualizează informațiile pe panourile publicitare

Asigură-te că toate informațiile inscripționate pe panourile publicitare, de anunțuri, legate de prețuri, orar de funcționare, programe de spălare etc sunt actualizate. Dacă le vei afișa pentru prima dată vezi care sunt cele mai bune opțiuni de plasare a lor, culoare, caracteristici etc pentru o eficiență maximă.

Lucrează împreună cu comunitatea locală

Implică-te în viața comunității locale dezvoltând parteneriate cu o școală, un ONG etc. Ia în calul implementarea unui program prin care o parte din veniturile spălătoriei să fie direcționate către o școală sau un ONG. Acest lucru va încuraja clienții să vină la spălătoria ta deoarece vei fi văzut ca un personaj pozitiv, care contribuie la bunul mers al comunității.

Păstrează transparența în legătură cu prețurile

Afișează corect prețurile practicate pentru serviciile de spălare ale mașinii, actualizează-le constant și transmite acest lucru și pe email clienților din baza de date.

Marketingul poate avea un impact pozitiv uriaș asupra succesului spălătoriei tale auto self-service, însă dacă nu te descurci singur îți putem veni în ajutor. Noi, la EHRLE, îți oferim un pachet de marketing care să te ajute să îți promovezi spălătoria auto self-service cu ajutorul tuturor instrumentelor și metodelor de marketing.