Cercul lui Sinner, esențial pentru un ciclu de spălare perfect la spălătoria auto self-service EHRLE
Curățarea perfectă necesită utilizarea unor produse de curățenie adaptate acțiunii dorite precum și tipurilor de suprafețe de curățat. Pentru a îndeplini această misiune, cercul lui Sinner oferă patru factori simpli care, atunci când sunt utilizate împreună, vor oferi o muncă de curățare care este incontestabil mai eficientă decât orice detergent folosit singur. Cercul lui Sinner, inventat în 1959 de către chimistul german dr. Herbert Sinner, definește și structurează baza pentru curățarea perfectă. Este un instrument utilizat în diferite activități zilnice de curățare, pentru un proces corect și complet de curățare: mașini de spălat vase, rufe, spălătorii auto, de covoare etc.
Primul factor – 25% acțiune chimică a unui detergent. Alegerea acestuia și dozarea sunt foarte importante pentru obținerea rezultatului final. Cu cât concentrația este mai mare și cu cât formula este mai agresivă, cu atât performanța de curățare este mai bună. Dar atenție, ingredientele excesiv de agresive și concentrațiile excesiv de mari pot deteriora suprafața de spălare.
Al doilea factor – 25% acțiune mecanică. Un mop, burete, aparat de curățat cu înaltă presiune. Acțiunea mecanică poate fi efectuată manual sau folosind echipamente adecvate.
Al treilea factor – 25% timp de acțiune. Este timpul de acțiune al produsului, deseori trecut cu vederea, deși este cel mai ușor de realizat. Cu cât timpul de acțiune este mai lung, cu atât performanța de curățare este mai bună. Spălarea prelungită și înmuierea au un efect pozitiv asupra rezultatelor.
Al patrulea factor – 25% temperatura. Este temperatura la care se poate efectua curățarea. Temperatura crește capacitatea detergentului, accelerează procesul de curățare și reduce nevoia de acțiune mecanică.
Acești patru factori se influențează reciproc. Dacă eficiența unuia dintre factori este redusă, aceasta trebuie compensată de ceilalți trei pentru a asigura eficiența procesului de spălare.
Spălarea vaselor este un exemplu care arată modul în care acești patru factori interacționează. Apa fierbinte (temperatura) va elimina alimentele uscate mai bine decât apa rece. Adăugarea de detergent (chimie) face procesul și mai ușor și putem fie lăsa un vas la înmuiat peste noapte (timp), fie curățăm vasul (mecanic).
În ceea ce privește spălarea mașinii, având în vedere operarea pe o piață competitivă, spălătoria auto self-service EHRLE s-a concentrat pe eficiența procesului de spălare cu soluții pentru încălzirea apei (temperatură), combinată cu detergenții de calitate (acțiune chimică), precum și programe de spălare și tratare la standarde înalte de calitate și siguranță (acțiune mecanică și timp). Practic s-a concentrat pentru a implementa în tehnologia sa de spălare cei patru factori esențiali descoperiți de Sinner, ce stau la baza unei curățări eficiente.
EHRLE a dezvoltat tehnologia de spălare fără perii cu detergent fără efect abraziv. Detergentul cu microparticule EHRLE ActivePower Pearl MicroPowder conține microparticule elastice, cu solubilitate întârziată, care acționează cu ajutorul apei fierbinți dedurizate ca mii de sfere minuscule de burete și elimină și cea mai aderentă peliculă de murdărie, fără efect abraziv, în general fără să fie nevoie de folosirea unei perii spumante.
De asemenea, aplicarea unei pelicule de ceară fierbinte EHRLE UltraProtection, dezvoltată cu nanotehnologie, în combinație cu apă caldă, dedurizată, va proteja stratul de lac de intemperiile mediului înconjurător. Are efect puternic de respingere a murdăriei și, în același timp, va proteja lacul de efectele nocive ale radiațiilor UV.
Pentru a obține rezultate bune de curățare, combinate cu utilizarea eficientă a resurselor, este deosebit de important ca setările echipamentului de spălare să fie corecte și să se utilizeze cele mai bune substanțe chimice posibile. Interacțiunea perfectă a celor patru factori care alcătuiesc Cercul lui Sinner garantează procese de curățare fără probleme la spălătoria auto self-service EHRLE, lăsând o impresie de durată clienților spălătoriei.