Compania EHRLE revoluționează spălătoriile auto self-service cu tehnologii inovatoare

La Valor Smartwash – EHRLE România inovația și calitatea merg mână în mână. Respectând aceste valori, compania se asigură că are clienți mulțumiți și încântați de serviciile oferite și astfel se poate dezvolta, în continuare. Din acest considerent, conducerea companiei a efectuat, recent, o vizită la compania-mamă EHRLE, din Germania, pentru a se pune la curent cu cele mai recente inovații tehnologice, dar și pentru a se consolida relația de colaborare. Potrivit CEO-ului companiei Valor Smartwash – EHRLE România, Orsolya Vass, o parte dintre inovațiile recente vor fi disponibile în perioada următoare și la noi în țară.

1. Cu ce impresie ați rămas în urma vizitei pe care ați efectuat-o la sediul central și la fabricile EHRLE din Germania?

Prima noastră vizită la fabrica EHRLE din Germania a fost impresionantă, iar tot ceea ce am văzut acolo ne-a lăsat o impresie foarte bună. Am fost întâmpinați de profesionalismul și calitatea germană în adevăratul sens al cuvântului. Atât sediul central, cât și fabricile sunt construite conform unor standarde extrem de ridicate. Tot ceea ce am experimentat acolo transmite un sentiment de profesionalism desăvârșit.

2. Ce dezvoltări noi v-au fost prezentate și cum afectează aceste inovații activitatea voastră pe piața românească?

Domnul EHRLE ne-a prezentat mai multe dezvoltări realizate recent. Acestea includ progrese în domeniul energiei alternative și atragerea acestor surse de energie alternativă pentru operarea spălătoriilor. Ne-a explicat atât teoretic cât și practic funcționarea sistemelor noi, cum ar fi pompele de căldură și energia solară utilizate într-o spălătorie auto self-service. Credem că acestea ar putea reprezenta viitorul în acest domeniu, mai ales că prețurile la energie au crescut semnificativ și în țara noastră.

De asemenea, ne-a prezentat un nou echipament dezvoltat în ultimii doi ani și jumătate – echipamentul de spălare preșuri. Am avut ocazia să înțelegem funcționarea acestui echipament și chiar să-l testăm în acțiune. Suntem convinși că acest echipament poate fi un accesoriu profitabil într-o spălătorie auto self-service, inclusiv în România.

Ni s-a prezentat o gamă variată de produse, inclusiv echipamentele de spălare la presiune înaltă, echipamentele mobile și cele staționare, care pot fi utilizate în diverse domenii, precum industria, agricultura, industria alimentară și altele. În domeniul respectiv, EHRLE a dezvoltat un portofoliu de peste o sută de echipamente specializate. Practic, EHRLE oferă soluții adaptate fiecărui domeniu în parte.

Aceste inovații vor avea o importanță deosebită pe piața din România, atât în contextul creșterii prețurilor la energie, oferindu-ne posibilitatea de a oferi o alternativă clienților noștri în operarea spălătoriilor, cât și în dezvoltarea activității într-un alt domeniu, cum ar fi echipamentele de spălare la presiune înaltă.

3. Cât de important considerați introducerea surselor alternative de energie, cum ar fi energia solară și pompele de căldură, pentru funcționarea spălătoriilor self-service?

Considerăm că introducerea surselor alternative de energie va avea un impact semnificativ și pe piața din România, mai ales având în vedere creșterea prețurilor la energie și necesitatea menținerii profitabilității spălătoriilor self-service. Există o probabilitate ca aceste prețuri să continue să crească și în țara noastră, la fel cum se întâmplă și pe piețele internaționale, ceea ce va face sursele alternative de energie din ce în ce mai importante în domeniul nostru.

Considerăm că este extrem de important și un avantaj major faptul că producătorul nostru a dezvoltat sisteme practice de încălzire cu ajutorul pompelor de căldură inovatoare. Acestea asigură eficient încălzirea apei și a pardoselii în spălătoriile self-service, eliminând necesitatea altor surse de încălzire precum centralele termice. Această soluție eficientă și inovatoare se concentrează pe producerea apei calde, spre deosebire de pompele de căldură convenționale. Astfel, poate furniza apa caldă necesară pentru spălare și poate asigura încălzirea pardoselii în sezonul rece. De asemenea, această pompă de căldură poate funcționa chiar și la temperaturi negative – cu un randament mai scăzut, bineînțeles – până la -25 de grade Celsius.

Introducerea acestor surse alternative de energie va deveni din ce în ce mai importantă și în România, iar cu sprijinul producătorului, putem oferi clienților noștri această alternativă pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a spălătoriilor.

4. Ce tipuri de echipamente mobile v-au fost prezentate și cum credeți că acestea pot contribui la îmbunătățirea activității reprezentanței EHRLE din România?

Datorită portofoliului de peste o sută de echipamente de spălare la presiune înaltă oferite de EHRLE, care acoperă o gamă largă de domenii, avem oportunitatea de a extinde activitățile și de a dezvolta o rețea de distribuitori și dealeri și în România. Deși această direcție nu este o noutate pentru EHRLE, deoarece și-au început activitatea prin dezvoltarea acestor echipamente și apoi s-au concentrat pe spălătoriile auto self-service, pentru noi reprezintă un domeniu nou. Vom analiza cu atenție în viitorul apropiat modalitățile prin care putem comercializa aceste echipamente pe piața internă .

5. Cum credeți că influențează aceste vizite relația de parteneriat cu compania-mamă?

Aceste vizite sunt foarte importante. Orice întâlnire directă cu compania-mamă este o oportunitate de a ne consolida relația de parteneriat, de a schimba experiențe. Practic, pentru ei este o oportunitate de a primi feedback-uri de pe diferite piețe internaționale, și în funcție de cerințele și nevoile clienților sau/și eventualele aspecte tehnice sesizate, își pot contura strategia de dezvoltare pentru perioada următoare. Prin intermediul acestor vizite pot avea acces la informații privind cerințele clienților din fiecare țară. 

Pentru noi este o oportunitate foarte bună de a ne consolida relația de parteneriat, de a cunoaște inovațiile dezvoltate și la care se lucrează în fabrică, precum și strategia de dezvoltare pe perioada următoare. 

6. Ce planuri aveți în vedere pentru implementarea în România a inovațiilor și echipamentelor prezentate?

După această vizită ne-am întors cu planuri mari. A fost o vizită fructuoasă, care ne-a motivat și adus foarte multe informații noi de la compania-mamă. Vedem o oportunitate mare în introducerea acestor inovații pe piața din România, atât pe segmentul self service-ului, cât și să ne axăm pe comercializarea echipamentelor de spălare la presiune înaltă. Acesta poate să fie un alt segment de activitate pentru compania noastră. Intenționăm ca, în viitorul apropiat, să începem să ne ocupăm și de dezvoltarea acestui domeniu prin construirea unei rețele de dealeri, prin intermediul cărora să comercializăm aceste echipamente pe întreg teritoriul țării.