Leadership în antreprenoriat, Impactul întrebării  ”De ce?”

”Scopul nu este să faci afaceri cu cei ce au nevoie de produsul tău, ci scopul este să faci afaceri cu cei ce cred în ceea ce crezi și tu”, este mesajul lui Simon Sinek, expert în leadership și autor a mai multor cărți pe tema leadership-ului. Conceptul Cercului de Aur, dezvoltat de acesta, a câștigat teren în rândul oamenilor de afaceri din întreaga lume, fiind un principiu pe care fiecare companie poate să îl aplice pentru a ști care sunt obiectivele asupra cărora trebuie să-și canalizeze atenția și eforturile și cum ar trebui să procedeze. Răspunzând celor trei întrebări, ce definesc Cercul de Aur ”Ce? Cum? De ce?” beneficiile companiei vor crește. Dacă fiecare companie știe ce face și cum face, la a treia întrebare ”De ce?” multora dintre ele le este greu să răspundă.   

Pe conceptul Cercului de Aur, compania EHRLE, și-a dezvoltat organizația, oferind un adevărat proiect de branding ”spălătoria auto self-service EHRLE”, îmbrățișat de tot mai mulți antreprenori. 

”Ce?”- fiecare companie știe ce produce

Produsele promovate de compania EHRLE sunt produse de vârf pe piață, atât din punct de vedere al funcționalității cât și a valorii de utilizare. Echipamentele de spălare auto self-service EHRLE, ce funcționează cu tehnologie fără perie, reprezintă un etalon în domeniu. Pornind de la acest deziderat, compania Valor a creat și pus la dispoziția partenerilor săi servicii de consultanță în domeniul construcției spălătoriilor auto self-service, analiză a terenurilor pentru construcția spălătoriilor, elaborarea de oferte specifice, realizarea calculelor de rentabilitate și recuperare a proiectelor, instalarea profesională a echipamentelor, monitorizarea și servisarea tehnică a acestora.  

”Cum?” – adică ce diferențiază produsul de alte produse

Produsele EHRLE reprezintă un etalon în domeniul spălătoriilor auto self-service, fiind rezultatul investiției în calitate de peste 50 de ani. Accentul principal este pus pe durata de viață extrem de lungă a echipamentelor și eficiență ridicată, motiv pentru care produsele EHRLE se caracterizează prin calitate superioară, tehnologie modernă și materiale de calitate. 

Pentru a ajunge un etalon în domeniu s-a pus mereu și se pune accent pe :

Inovație – produsele sunt realizate prin cele mai moderne metode de fabricație, cu proceduri precise și inovative, iar produsele finite sunt supuse unor teste interne și externe extrem de severe pentru a putea garanta calitatea așteptată de cumpărători.

Top Quality – reprezintă promisiunea ”Made by EHRLE”, ce indică la nivel global cea mai înaltă calitate.

Flexibilitate – compania ține cont de preferințele, obiceiurile și opinia clienților și așează în centrul atenției satisfacția și așteptările acestora

Sustenabilitate – interesul crescut pentru protejarea mediului se reflectă în respectarea normelor și cerințelor legale în vigoare. Noul nostru modul de încălzire cu pompă de căldură este eficient din punct de vedere energetic și, cu adăugarea panourilor solare, încălzirea apei poate fi realizată în întregime folosind energie regenerabilă.

Onestitate și responsabilitate – parteneriatele bune, sustenabile și de lungă durată cu partenerii, furnizorii și clienții reprezintă un obiectiv strategic pentru EHRLE, punând accent pe relațiile interumane oneste, atât în interiorul organizației cât și în afara acesteia. 

Recent EHRLE a lansat programul “Spălătorie Certificată EHRLE”, oferind avantaje distincte pentru spălătoriile partenere. Acestea devin mai performante, garantând calitate și încredere. Proprietarii spălătoriilor certificate EHRLE beneficiază de sprijin profesional în domeniul marketingului online și offline, advertising organizării evenimentelor, precum și de sfaturi și consultanță pentru implementarea acestora, în timp ce clienții se bucură de servicii de înaltă calitate, condiții monitorizate constant și tehnologie avansată. Spălătoriile certificate EHRLE sunt recunoscute prin marcarea cu un panou special și un logo auriu pe hartă.

”De ce?” – de ce fac ceea ce fac, care este crezul organizației mele, scopul, ce mă motivează, de ce ar trebui să-i pese cuiva de motivația mea.

Pentru EHRLE este important să dezvolte produse bune pentru a răspunde nevoii clienților și investitorilor săi. De aceea, s-a angajat în misiunea de a identifica cerințele acestora de a implementa facilități de spălătorii auto, care să ofere rezultatele dorite: pentru clienți o mașină curată și strălucitoare, gata în 6-8 minute, iar pentru investitori o afacere profitabilă, într-un domeniu aflat în continuă dezvoltare.  

”Oamenii nu cumpără ceea ce faci tu, ei cumpără de ce faci asta”, este convins Simon Sinek. Comunicând punând mereu întrebarea ”de ce?” un lider îi va inspira mereu pe cei din jur, iar în antreprenoriat este esențial ca scopul companiei să fie păstrat în mintea oamenilor.  Investind în calitate, servicii și produse care să răspundă nevoilor oamenilor, cu o tradiție de peste 50 de ani, EHRLE a ajuns să fie un lider prezent în majoritatea țărilor din Europa și mai multe țări din Asia.