Pentru orice spălătorie auto de succes, menținerea unui portofoliu constant de clienți este esențială pentru derularea operațiunilor. Și pe măsură ce dorințele și nevoile consumatorilor evoluează, spălătoriile trebuie să se adapteze pentru a rămâne competitive pe o piață cu un ritm rapid și pretențios de dezvoltare. Este considerentul pentru care compania EHRLE a implementat programul ”spălătorie certificată EHRLE”.

Cheia succesului EHRLE

Trăim într-o societate în plină schimbare, unde mașina personală a devenit o necesitate în rândul unui procent mare de populație, iar serviciile de curățare și întreținere a mașinii sunt esențiale. Este motivul pentru care spălătoriile auto self-service sunt un sector aflat în continuă dezvoltare, punând la dispoziția clienților noi servicii și tehnologii inovatoare. Calitatea serviciilor, rămâne, până la urmă, un factor decisiv pentru o experiență de spălare cât mai bună. 

În acest an, la începutul lunii septembrie, compania EHRLE a implementat programul de ”spălătorie certificată EHRLE”, ceea ce presupune ca spălătoriile care aderă la acest program să devină și mai performante, oferind servicii bazate pe încredere și calitate. 

Există o serie de avantaje pentru o spălătorie EHRLE dacă este certificată. Spălătoriile certificate EHRLE sunt marcate cu un panou special și indicate pe hartă cu un logo auriu în loc de cel roșu. Este un atu important pentru momentul în care clienții caută o spălătorie auto și nu știu ce decizie să ia. Indiciul le va oferi certitudinea că la spălătoria aleasă vor beneficia de servicii de calitate, tehnologie de spălare avangardistă, echipament ușor de manevrat și detergenți de calitate net superioară, adaptați cerințelor de mediu, utilizarea apei calde, la temperatura potrivită, și presiune înaltă.

Un alt avantaj îl reprezintă sprijinul profesional, venit din partea companiei EHRLE Romania, în ceea ce privește zona de marketing online și offline, advertising, scenariile evenimentelor organizate de EHRLE, sfaturi și consiliere pentru implementarea acestora.  Un exemplu de eveniment este Ziua Porților Deschise, o oportunitate ce oferă proprietarilor de spălătorii să își facă cunoscute serviciile în rândul clienților și să-i familiarizeze cu tehnologia de spălare și modul de folosire a echipamentelor. 

Desigur, pentru a fi o spălătorie auto certificată EHRLE se impune utilizarea exclusiv a detergenților marca EHRLE, asigurarea verificării regulate a spălătoriei, întreținerea ei corespunzătoare și asigurarea curățeniei. Toate acestea conferă clienților posibilitatea de a se bucura de o experiență plăcută în ceea ce privește serviciul de spălare. 

Ce reprezintă tehnologia EHRLE?

La EHRLE există patru programe de spălare de bază (spălarea cu apă caldă cu detergent cu microparticule, la presiune înaltă, clătirea cu apă curată pentru îndepărtarea detergentului cu microparticule, spălarea pentru asigurarea protecției stratului de lac al vopselei cu ceara fierbinte EHRLE UltraProtection, spălarea cu apă osmotică demineralizată curată, cu aditiv de uscare) ce asigură o metodă de curățare fără atingere, fiind cel mai eficient și inofensiv sistem pentru automobile. Cu ajutorul tehnologiei folosite de EHRLE efectul de curățare este 100%, fără zgârieturi în timpul spălării, eliminarea celor mai persistente pete de murdărie fără perii, iar rezultatul final este o mașină curată și strălucitoare. 

Mai mult, datorită tehnologiei utilizate, spălătoria auto self service EHRLE devine prietenoasă cu mediul înconjurător prin economisirea energiei și a apei. În plus, detergenții utilizați sunt de o calitate net superioară și adaptați cerințelor de mediu, fiind biodegradabili. Vrei să te alături programului dezvoltat de EHRLE și să beneficiezi de avantajele ce ți le oferă? Te așteptăm să ne contactezi ca să îți oferim mai multe detalii.